2011. február 26.

I'm on the Facebook ergo sum

Kiindulva abból a -nemrégiben tudományosan is igazolt- tényből hogy dinók azért pusztultak ki, mert nem voltak rajta a fészbukon és igy Noé nem tudta őket bejelölni (vagy rajta voltak de Noé direkt nem igazolt vissza nekik LOL) elhatároztam hogy kilépek a nemlétezők sorából. Büszkén jelentem hogy most már létezem. Rajta vagyok én is. A filozófusok már több mint háromezer éve keresik az élet értelmét és a boldogsághoz vezető utat. Kis balgák. Hogy is gondolták hogy megtalálhatják valaha. Nem volt fészbukjuk. Nekem van. És most már semmi sem állhat a boldogságom útjába.



2 megjegyzés:

Timi írta...

de jóóó utólag is be lehet rakni képet? :D
így már sokkal jobb, kell a vizuális inger is, nincs mese

riablack írta...

Való igaz,manapság akinek nincs Facebook profilja nem is létezik,bár,megjegyzem évek óta "elveszett"kapcsolataim frissültek fel e közösségi oldalnak köszönhetően.Többnyire virtuális alapon,például:"Szia,mi van veled?élsz még?-Naná,különben itt lennék?":)