2011. december 19.

Szemét ügy

Pár perce az erkélyen felgyülemlett szelektíven válogatott szemeteszacskókat vittem le végre a ház mellett elhelyezett számtalan konténerek egyikébe. Mindegyik zacsit a megfelelő kontérbe dobáltam be, ahogy azt kell és illik. Épp indulni készültem, mikor egy állampolgár kinézetelű férfi utánam szól. Valami olyasmit hogy ne dobjam a szemetem az ő házának a kukájába. Értetlenül néztem. Nem írt sehol semmilyen számot, blokkot, lépcsházat a ládákon. De ő csak folytatta, hogy nem azért fizetünk, hogy mások dobálják tele a konténereket! Nem tehettem mást, pimaszul szemberöhögtem. Remélem, miután a sarkon befordultam csakazért is kiszedte az ÉN szemetem az Ő konténeréből.

1 megjegyzés:

Timi írta...

jaj már azt hittem, hogy tudom a végét a sztorinak, de szerencsére nem arról írtál, hogy a gondosan különválogatott szemetet egybevegyítve viszik el :))